donderdag 10 januari 2008

't hangt weer in de lucht

het voorjaar.
Althans bij mijn partner. Alles zet ie op z'n kop:
-de computer verhuist van 't kleine kamertje naar de grote slaapkamer
-de lage buffetkast in de big bedroom is geslonken tot een tweedeurskast
-de rest ging bij het vuilnis en is inmiddels ingepikt door de morgensterren
-de stereoinstallatie is ingepakt en opgeborgen(z'n cd-tjes spelen nu vanaf de comp.
-de boekenkast in de gang verhuist naar de oude computerplek (een werkje voor mij
morgenvroeg)
-onze onmisbare buurman heeft de nodige gaten in de muur vergroot
-een uurtje waren we zoet met een tv-aansluitingsprobleem, 't werkt nu provisorisch
-tussendoor heb ik de rommel met de stofzuiger aan de kant gedaan, boodschappen in
huis gehaald,soep gemaakt en mijn papieren geordend en uitgedund
-nu pas vind ik mijn rust met dit te doen
Straks heb ik nog een "Midsomer Murders mysterie" voor de broodnodige ontspanning.

Gisteren was de darmleegmaakdag, 4 liter water met stuf ging erin en wat eruit kwam zal ik maar overslaan; het onderzoek zelf verliep goed, alleen kon men natuurlijk niet mijn verborgen bloedvaten vinden voor het roesje. Na 2 misprikken lukte het uiteindelijk. Er zijn een paar hapjes genomen van een paar kleine poliepjes, de beruchte plek was nog steeds te rood en de uitslag volgt de 17e bij de professor.

Zo, thats it for now, ik moet een moord oplossen, groet Ron.

Geen opmerkingen: