vrijdag 19 september 2008

Vooruitgang

is er te melden.
De littekenlekkage verminderd met de dag. Al zou het nog enige tijd kunnen duren,
volgens de huisarts.
Lopen gaat steeds makkelijker en verder. De pijn is praktisch nihil, behalve bij teveel inspanning. Voorlopig dus toch nog even rustig aan.
Iedereen die het aangaat bedankt voor de getoonde interesse en het medeleven.
De afgelopen dagen had ik niet veel zin om dit log bij te houden, want ik kon mij
er niet toe aanzetten. Vandaag dus wel.
Gisteren bij het UWV geweest voor een vóórcontrole van de WAO. 4 december ben ik nl
2 jaar ziek gemeld en dan zou ik weer 100% WAO-rijp zijn. Volgens de keuringarts zal dat dan ook gebeuren, omdat alleen al de littekenheling nog enkele maanden in beslag zal nemen. Verzwijgen van de rest. Ben ik weer van het WW-gezeur af.

Zo is dit stukje toch weer een beetje positief geworden, want ik was bang dat ik weer eens teveel zou zeuren.
Hopenlijk gaat het met jullie allemaal ook ok.

Groet Ron.

Geen opmerkingen: