donderdag 13 november 2008

verbod

Het is een week geweest met weinig bijzonderheden, al heeft onze handige buurman ervoor gezorgd dat er in onze woning haast geen kabeltje meer te zien is.
Sowieso waren we al overgegaan op draadloos internet van onze kabelaar. Nu zijn ook de tv-kabels in- en afgekort of verborgen.

Er staat ons wel weer een fijn weekend te wachten, waar ik eigenlijk niets over mag zeggen. Mijn partner heeft mij namenlijk verboden om hier te vermelden dat hij zaterdag 70 jaar wordt.
Alsof ik mij daar iets van aantrek.
Er zijn al zoveel zaken waar een publicatieverbod op rust en dit vind ik er nu net niet toe behoren. Het is eigenlijk zelfs een enorme publiciteitsstunt waard.
Bij deze dus toch de kennisgeving van wat ik niet mocht zeggen.

U begrijpt dat ik de komende dagen een beetje druk bezig zal zijn, maar een fotografische reportage ligt toch nog wel in het verschiet.
Voorlopig hieronder alvast een beetje amusement, al vind ik sommige stukjes net kantje boord.



Groet Ron.

Geen opmerkingen: