vrijdag 19 december 2008

Hanukah




Het blauwebriefgebeuren is achter de rug. Nu maar afwachten wat de werkelijke aanslag wordt. Uit de aangifte (met hulp) rolde al een iets lager bedrag, dus wie weet.

Komende maandag zijn wij uitgenodigd om bij Freek en Richard mee te genieten van hun eigengemaakte "Elzasser Zuurkool", google maar.
Eerste Kerstdag bereiden Ely en Jan een heus kerstmenu voor ons en nog een paar gasten.
We hebben dus leuke dagen in het verschiet.

Joshua had weer een paar dagen last van zijn darmen en was een beetje op dieet, maar het is praktisch weer over.
Zelf heb ik de zenuwen van mij afgezet en stort mij op andere zaken.

Zo deed ik de bieb op het Roelof Hartplein aan en kwam thuis met vier van de nieuwste Engelse detectives en het nieuwe boek van Leon de Winter. Wanneer ik daar de tijd voor heb?...Gelukkig mag je twee maal verlengen.

Verder ben ik bezig met een vernieuwing van de theatersite. Dat wordt een beetje moeilijk, omdat de reserve kopieën ooit tijdens een crash zijn gesneuveld.

En ook deze pagina is toe aan een onderhoudsbeurt.
Waarschijnlijk kort ik het aantal berichten die meteen te zien zijn in van 7 naar 3 of zo. Het duurt bij menigeen erg lang eer mijn site geladen is. De rest van de schrijfsels blijven natuurlijk te zien in de linkerkolom in het "blogarchief", dat ik meer naar boven zal plaatsen.

Zondagavond begint Hanukah, het Joodse Lichtfeest, met het aansteken van het eerste kaarsje.

Hag sameach en groetjes Ron.

Geen opmerkingen: