woensdag 8 april 2009

Te veel

zitten op terrasstoelen heeft ervoor gezorgd dat mijn rug- en nekspieren ernstige verkoudheidsymptomen vertonen.
Mijn toch al niet te lichte koppie kan amper naar links of rechts draaien.
Mijn rechterarm vertoont een hefmankement, waardoor mijn typvaardigheid zeer te wensen overlaat.
Met grote moeite zet ik deze woorden dan ook hier neer.
Dat komt er van als je wilt genieten van de eerste lentezonnestralen van het jaar.
Als je dan ook nog je zus uit Australiƫ, die bij ons op vakantie was, alle gradaties van luchtvervuiling in Amsterdam wilt laten opsnuiven middels enkele terrasuitstallingen op allerlei mogelijke plekken, tja.....dan vraag je er gewoon om.
Hatsjie, hatsjie..!
Gezondheid voor allen die het nodig hebben.

Pasen komt in het verschiet,
onze Joodse medemens begint vandaag aan de Pesachviering en eten nu acht dagen lang matses.
Morgen (donderdag) is mijn zus Sonja jarig. Ook Dirk-Jan telt dan een jaartje meer.
Beiden van harte....
Zondag komt Baruch terug uit Israƫl en dan zijn wij - als het goed is - in Vlissingen.



Te zien zijn de terrassen op de Dam, de Bloemengracht, het Heinekenplein, het Oud-Hollands Koffiehuis bij het Centraal Station en ons eigen terras.
Niet te zien zijn de terrassen bij Kitty en Siegfried, Carola en Richard, Fransisco en Regina en het terrassamenzijn met Richard en Freek in de Scheldestraat.


See you again, hopenlijk met een beter armpje, groet Ron.

Geen opmerkingen: