vrijdag 8 mei 2009

inhaalslag

Afgelopen week is naar verhouding vrij rustig verlopen, vergeleken met de voorafgaande 2 maanden, waarin ik meer in de trein zat dan thuis, haha.
Sonja is goed aangekomen en zet haar leven in Australiƫ voort, net zoals wij hier doorgaan met het onze.
Zo staat Carola op springen,
is het komende zondag Moederdag,
waren wij gisteren op de koffie bij Richard en Freek,
waren we maandag in Utrecht bij Joshua's oogarts,
heb ik dinsdag Baruchs computer gekuist,
haden wij woensdag een lunchgaste die niet kwam (verkoudheid),
was ik vandaag bij de huisarts ivm de duizeligheid: bloeddrukpillen verdubbelen, hebben Baruch en Joshua alweer een kaartje gelegd na lange tijd,
zijn Jan en Eli richting Frankrijk in hun bootje en
zijn Buurman en Buurvrouw ook een paar maal binnengevallen via de achterom.
Ondertussen was het ook nog Dodenherdenking en Bevrijdingsdag en gaat mininova zijn content filteren (insiders weten waarover ik het heb).
Dat wordt dus piraatbaaien of zoiets.
Hopenlijk wordt het een rustig weekend, want ik loop een paar boeken achter.

Ma een fijne Moederdag en de rest een gewone groet, Ron.

filmpje:

Geen opmerkingen: