vrijdag 12 juni 2009

haverklap

De afgelopen dagen lag ik een beetje in de lappenmand met een opgelopen verkoudheid.
Maar dat schijnt te heersen: te vlug te weinig aan.
Als de zon een ietsepietsie fel straalt denken we al dat het hoogzomer is.
Maar we zijn er weer en het was gelukkig geen Mexicaans gedoe.
Hopelijk gaat het met alle andere niet zo gezonde luitjes ook de goede kant op.

Wel heb ik kans gezien de website van het theaterklupje opnieuw in de lucht te krijgen.
Net op tijd voor de première van hun nieuwste stuk zaterdagavond.

Van alle filmpjes die ik mocht ontvangen heb ik beneden 3 nieuwe samengesteld.
Misschien is er ergens een bekend stukje tussen: soms stuurt men dubbele, die ik al heb, maar niet meer zeker weet.
Die toegestuurde zaken zet ik niet meer op YouTube, omdat men om de haverklap een
alarm afgeeft over copywright enzo.

Morgen zijn we dus in het theater, iedereen een fijn weekend gewenst.










Groet Ron.

Geen opmerkingen: