maandag 12 oktober 2009

opruimtijd

De herfst heeft definitief zijn intrede gedaan dit jaar.
Het hele trapportaal ligt weer eens vol afgevallen en binnengewaaide bladeren.
Als het nat is buiten wordt het één derrie.
Ons balkon is inmiddels winterklaar. Alles is gesnoeid en opgeruimd.
De verwarming is zelfs al een paar keer aangegaan.

Met de herfsttijd komen ook de sinterklaaslekkernijen in de schappen.
En oh jee, ook in mijn boodschappentas. Marsepein en pepernoten hebben al een plekje gevonden in de snoepla. Het smaakt allemaal als vanouds.
Tijdens een van de shoprondes geraakten zelfs twee dozijn rode/gouden kerstballen via de kassa in mijn kallebas.

Nu niet alleen de blaadjes maar ook de banken vallen en je al een Nobelprijs kunt krijgen voor iets wat je nog niet gedaan hebt zou het mij niet verbazen als straks pasen en pinksteren op één dag vallen. Alles is mogelijk in deze roerige tijden.

Heb maar een paar leuke foto's bij elkaar geplaatst die ik als wallpaper op mijn buroblad gebruik.



Till next time, groet Ron.

Geen opmerkingen: