donderdag 25 oktober 2007

gasten

De komende 2 weken logeren Gaby en Eddy uit Israël bij ons. Niet constant, er zijn plannen voor korte uitstapjes, het fijne weten we er nog niet van. Het spreekt voor zich dat er wel wat tijd gespendeerd werd aan het prepareren van de woning om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Dit houd onder andere in dat ik mijn bureau een tijdje moet missen. Daar komen we wel overheen. We zien wel wat er allemaal gebeuren gaat.
Als jullie mijn kas een beetje willen spekken, kan dat door eens af en toe op de advertenties van Google te klikken. Het levert mij zo'n 15 cent per klik op.
Richard & Freek zijn weer in het Heilige Land, Lydia is weer terug van Sicilië.
De eerstvolgende zondag (28 0ktober) voltooid mijn oudere zus haar 53ste levensjaar,
wellicht zit er een retourtje Vlissingen in. Dat beslis ik zaterdag. Joshua kan zowiezo niet - zijn toneelverplichtingen roepen hem.
Sonja & Peter hebben een nieuwe traktor, dus nog even geen Europareisje.
Carola, mijn petekind, is vandaag 25 oktober intiem getrouwd met haar Richard.
Rond 14 November hoopt haar eerste spruit het levenslicht te aanschouwen.
Verder ben ik zelf nog steeds bezig met het uploaden van al mijn filmpjes naar You Tube, hieronder volgt er weer eens een uit de oude doos.



Tot ik weer tijd heb, groet ik U, Ron.

Geen opmerkingen: