zondag 14 oktober 2007

zondagsrust

Dit wordt de tweede bijdrage aan dit weblog.
Al menig uurtje heb ik mij geamuseerd met het samenstellen van de verschillende onderdelen. Zo zijn naar mijn mening de filmpjes op YouTube al goed te vinden. Ook het link-gedeelte heeft al een aanvang genomen. Nieuw is de advertentie-afdeling, links. Mijn klein portemonneetje zal een klein klikje van jullie kant zeer waarderen.
Het een en ander ligt nu nog ter beoordeling bij een andere instantie.

Voor zover ik weet heb ik iedereen die het aangaat een verhuisbericht gestuurd. Mocht ik iemand vergeten zijn....sorry.

De kooktips volgen in een later stadium. Dit weekend smullen we alvast van gevulde courgettes, geïnteresseerden zullen nog even imaginair moeten watertanden.

De fotoreportages denk ik te gaan plaatsen bij Flickr., ook van Google. Zodra dat is geschied meld ik het alhier.

Gisteren zijn wij wezen kletsen en kaarten bij Eli en Jan.....and the winner is.....Juist. Een paar dagen eerder waren wij bij Richard & Freek en hebben aldaar weer eens lekker bijgekletst.
Dankzij Baruch kunnen wij nu volop genieten van allerlei vers gefrituurde zaken.
Maandag ga ik Kitty verlossen van een computerprobleem, tenminste als dat in mijn macht ligt- mijn kennis kent ook zo zijn grenzen.
Dinsdag verwacht Marianne mij voor een lesje in computerkunde.
Netty welkom back to the Lowlands.
Gelukkig heeft Sonja een bericht gestuurd vanuit DownUnder, ben blij dat alles min of meer oké is.
Eind oktober verwachten wij visite uit Israel, Gaby en Eddy, hoelang zij blijven weten we nog niet.
Zo, dat was het wel weer even, tot de volgende keer.
Groet Ron.

Geen opmerkingen: