zondag 4 november 2007

zoet maar aardig

Ook al de eerste speculaasbrokken van het nieuwe sintseizoen geproefd?
Indien iemand mij dat zou vragen, dan moest ik volmondig JA zeggen.
Marsepein? JA. Pepernoten in een chocoladejasje? JA.
Was het een moment van zwakte? Nee, meer opzettelijk "even proeven".
Veel verleidingen weersta ik. Af en toe vind ik zo'n zoete inval echter volstrekt aanvaardbaar. Een appeltaart voorzien van een marsepeinen bodemlaagje, valt eveneens in die categorie. Wie het recept wil kan zich melden.

Er zullen in de komende feestmaanden vast nog wel meer van die momenten op mijn pad komen, ben benieuwd hoe vaak ik toegeef. Of niet.

Zo ook is het genieten van onderstaand liedje geen doodzonde. Wat een stem heeft die vent. Al is het wel heel zoet. Groet Ron.

Geen opmerkingen: