dinsdag 11 maart 2008

Ondanks

dat het enige tijd duurde voordat deze regel er stond staat ie er toch.
Niet omdat ik niet weet waarover ik wil schrijven maar eerder wat precies.

Het is een beetje een chaos in mijn hoofd, veel zaken houden mijn hersens bezig.
Familiaire toestandjes, vriendenzaken, steedse rommeltjes, landelijke fuzz about nothing, fitna's en fatwa's, etc. etc. De slaap wil niet zo makkelijk tot mij komen de laatste tijd.

Laat ik het bij iets vrolijks houden: ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van niet één maar twéé nieuwe brillen. Niet voor de wc maar voor mijn ogen.
Twee halen een betalen bij de Jamai-winkel. De tweede is een zonnebril op sterkte.
Kunnen we van de zomer goed tegen het verblindende licht van alle bomaanslagen die ons te wachten staan volgens onze Grote Leider des Lands.
Overdrijven was nooit zo mijn beste eigenschap, maar we zijn lerende.

Deze keer geen filmpje: de oogst is een beetje magertjes deze week.
Wellicht volgt er nog iets, dus kom vooral terug.

Groet Ron

Geen opmerkingen: