maandag 17 maart 2008

paasquiz

Over enkele dagen is het Pasen en alweer een jaar geleden dat we getrouwd zijn. Althans de zaterdag ervoor.
Wat gaat de tijd toch snel.
Er zijn enkele gasten uitgenodigd voor een gezellig etentje op Paaszondag.
Afgelopen zondag was Loek(m'n broer)jarig, even aan de lijn gehad en een beetje bijgebabbeld.
Mijn correspondenten uit het Zuiden houden mij nog steeds op de hoogte van Miens toestand. Dank daarvoor. Waarschijnlijk moeten Mien en Wiel jammer genoeg de eitjes in het ziekenhuis zoeken. Sterkte samen.

Iets anders: volgende week ben ik bij de opnames voor Weekendmiljonairs en doe mee met het schaduwspel. Enkele weken geleden werd ik per e-mail uitgenodigd hiertoe.
Gereageerd en vandaag bevestigd. Duim voor me: er zijn 1000 Euries te winnen.
Wanneer de uitzending is vermeld ik dan wel alhier,
voor nu nog een filmpje en tot lezens, groet Ron.


Geen opmerkingen: