zondag 25 mei 2008

schoonmaakdag

Zo vlak voor onze vakantie moet de boel natuurlijk aan de kant.
Echt mijn lievelingswerkje......
Het moet vandaag, omdat de komende drie dagen al druk genoeg zijn.
Morgen komt Naomi al bij ons logeren om samen op donderdag te kunnen afreizen.
Ook willen we de woning gastklaar maken, omdat er tijdens onze afwezigheid een
viertal vrienden uit Israël komen logeren. Het is natuurlijk niet echt logeren, want we zijn er zelf niet bij. Meestal komen die gasten met tamelijk lege koffers en vertrekken weer met uitpuilende en amper sluitende valiezen. Ze komen kortom 5 dagen inkopen doen.
Maar ja, het huis moet dus "gründlich" schoon.

Woensdag moet ik nog eens op bezoek bij de arts van de ziektewet. Hopelijk loopt dat goed af.
Morgenvroeg ga ik ook nog naar de huisarts, want ik heb tamelijk veel last van mijn rechterknie (artrose) en krijg steken in mijn ongevoelige linkerbeen, een erfenis van het abces van vorig jaar.
Tussendoor moeten ook de koffers gevuld worden.
En natuurlijk de laatste souvenirsinkopen. In de koelkast liggen al een zestal turkse worsten (souguk) en een tiental stukken kaas.
Vanavond eten we lekker asperges met een paar gasten.

Kortom, er is nog veel werk aan de winkel,

daarom voor nu: de groeten Ron.

Geen opmerkingen: