zondag 5 oktober 2008

De dagen worden alweer korter en de nachten langer.
Het gebruik van stroom en gas zal toenemen.
De schappen in de supermarkten vullen zich al met de
sinterklaasheerlijkheden.
Hier en daar verschijnen in de warenhuizen al de kerstafdelingen.
Met de groeiende duisternis wordt mijn interesse in wereldse zaken ook groter.
Of ligt dit aan mijn voortschrijdende herstel?
't Zal wel een combinatie zijn.
In ieder geval zijn er genoeg columns van commentatoren die mijn bloed sneller laten stromen. Heb ik de afgelopen maanden toch heel wat gemist, of ik had er gewoon geen zin in.
Iemand anders heeft wel zin in een duikvakantie naar CuraƧao en er gaan geruchten dat iemand een tweede kindje wil.
Van mijn correspondente uit het Zuiden heb ik dit allemaal vernomen in een telefonische rapportage op de vroege zondagochtend. Ook vertelde zij mij bepaalde zaken waaruit ik voorzichtig kan opmaken dat mijn darmklachten wellicht toch iets familieairs zijn. Dit moet ik echter nog checken bij de betreffende persoon.

Zaterdagavond hebben Richard en Freek ons getrakteerd op een lekkere mediterrane maaltijd. Ook werden er enkele kiekjes geschoten en die werden per elektronische post bij ons bezorgd, samen met enkele foto's van het uitstapje van vorige week.
Staat de gek zelf ook eens op een foto.
Maar oordeel zelf:




Groet Ron.

Geen opmerkingen: