zondag 12 oktober 2008

Zware tijden

zijn aangebroken voor een ieder die met zijn/haar bank meer doet dan een beetje sparen. Gelukkig vallen wij buiten die categorieën, dus voelen wij ons een beetje rustiger. Ik voel natuurlijk wel mee met degenen die dreigen een aanzienlijk deel te verliezen. Ben benieuwd hoe dit allemaal afloopt.

Erg rustig is het hier ten huize trouwens ook niet:
Naomi is op visite, met hond. Gisterenavond was het aanstaande bruidspaar ook aanwezig voor een bezoek, ook met hond. Dus jullie kunnen je wel voorstellen wat een circus het hier was, maar wel gezellig.

Eergisteren kwam de buurvrouw mij bedanken voor de hulp(de dag daarvoor) bij het gebruiksklaar maken van haar nieuwe laptop. Op haar schriftelijke vraag in haar allereerst gemaakte emailtje, hoe zij mij kon belonen voor het werk, antwoordde ik dat een glimlach voldoende was. Soms doe je gewoon dingen voor niks, omdat het zó goed voelt. Kwamen zij en haar man aanzetten met een hele slof sigaretten. Nou Rietje: ze smaken heerlijk en voorlopig stop ik ook niet.

Morgen is het echtelijk feest van Jan&Ely, zijn we weer een dag onder de pannen.
Camera gaat mee, dus kom hier vooral terug, een der komende dagen.

Hieronder nog een filmpje, eigenhandig samengesteld uit de toegezonden post. Er is veel meer, maar ik heb een schifting gemaakt omdat er ook veel flauwigheid en soms iets te prikkelende filmpjes tussen zaten.



Groetjes Ron.

Geen opmerkingen: