dinsdag 17 februari 2009

plan de campagne

Af en toe moet je jezelf een beetje rust gunnen. Daarom was ik even afwezig alhier. De nasleep van M's overlijden hield mij ook nogal bezig. Samen met een andere vriend hebben wij zaken afgehandeld die geregeld moesten worden. En nog steeds te regelen zijn. Daarnaast gaat het gewone leven ook door en neemt de nodige tijd in beslag. Zoals al eens eerder gezegd kom ik soms gewoon tijd tekort.

Naar ik begrepen heb gaat het met iedereen in de familie wel redelijk.
Uit het Israƫlische komen ook bemoedigende berichten.
Het Australische natuurgeweld wordt ook iets minder.
De eerste belastingaanslag is binnen, nu nog een plan de campagne.
Met het oog op een eventuele pyamaparty hebben we alvast een grotere koel/diepvriescombinatie aangeschaft. De buren waren wild enthousiast.




De magnetron kreeg met hulp van de handige buurman een ander plekje.



Mijn leveranciers van grappige filmpjes laten het een beetje afweten, al komen de powerpoints met bosjes binnen. Dank daarvoor, maar om ze te bewerken tot een filmpje heb ik even geen tijd. Daarom iets sportiefs vandaag.



Joshua gaat vanmiddag even naar de oogarts, ben benieuwd.
Zelf heb ik een afspraak met een buurvrouw en een verzorgster van M, om ze een souvenier te laten uitzoeken.

Dus tot gauw, groet Ron.

Geen opmerkingen: