donderdag 26 februari 2009

vastentijd

Het zit erop in het Zuiden, de haringen zijn gehapt, de confetties aangeveegd en de schmink weggepoetst.
Nu zouden wij eigenlijk 6 weken moeten vasten, doch ik geloof dat dat op vandaag niet meer zo in de mode is. Behalve bij de strenggelovigen en die lezen dit zowiezo niet.

Op dit moment kan ik wereldkundig maken, nadat wij eerst krampachtig hebben geprobeerd om het nieuws geheim te houden ( als verrassing voor mijn ouders en jarige broer):

wij zijn in bleide verwachting van een Australische vakantievierster:

Sonja mijn zusje, die al zo'n 20 jaar Down Under verblijft.

Met smart zie ik uit naar een fijne emotionele hereniging.
Alle broers en zussen zullen haar verwelkomen op Schiphol als zij daar de 11e maart landt. Zo'n 2 maanden zal zij bij de familie in Nederland zijn.
Zelf is ze al poepie nerveus, nou wij niet minder, maar wel in de positieve zin.

Daarom een een leuk filmpje:




Groetjes van een blij persoon.

Geen opmerkingen: