vrijdag 27 maart 2009

Een bekende

winkelketen geeft gelukkig treinkaartjes weg voor een héél schappelijk prijsje. Dit stelt diverse luitjes - waarbij ondergetekende - in de gelegenheid diverse familaire uitspattingen bij te wonen. In mijn planning staan nog een verjaardagsvierinkje van Sonja en Wiel. Het eerste in combinatie met de paasviering in Zeeuwse Vlissingen Oost-Souburg. Ook Loeks verjaardag (zie vorig bericht) werd vereerd met mijn aanwezigheid dankzij zo'n kaartje.

Komende zondag wordt Kitty weer eens een jaartje ouder, gelukkig voor mij woont zij in mijn eigen woonplaats. Sonja from Australia komt dan ook bij ons logeren en samen zullen wij richting Waterlooplein trammen.

Dinsdag a.s.hebben we een afspraak voor het invullen van de aangifte 2008. Ook de uitslag van die blauwe brief zal in het rood zijn. Hoeveel is een verrassing. Zaterdag gaan we natuurlijk een kaartje leggen. Vorig weekend is dat er bij ingeschoten. Je kan nu eenmaal niet alles hebben.

Het is niet makkelijk gewone zaakjes hier te beschrijven in de wetenschap dat een goede vriend van ons worstelt met een ernstige ziekte. Mijn gedachten dwalen vaker af en ik wens degenen die het betreft alle sterkte toe.

Vanzelfsprekend zijn er wederom de nodige filmpjes binnengekomen. Helaas heb ik geen tijd (gehad) om ze tot één geheel te breien. Groet Ron.



Geen opmerkingen: