maandag 16 maart 2009

Visite

hadden we, waren we en waren we niet - maar anderen wel, het afgelopen weekend.
Zo was er het gewone kaartavondje bij ons op zaterdag, winst en verlies werden gezamenlijk gedeeld.
Zondag waren wij even bij R&F op ziekenbezoek.
Zaterdag waren wij niet bij Ma en Wiel in Heerlen, maar ze hadden het huis wel vol met andere familieleden. Zo waren er Kitty en Gé, Loek&Wilma, Karin, Suzan, Rob en Mazzel en natuurlijk niet te vergeten Sonja from Downunder. Wellicht ben ik iemand vergeten, vergeef me. Enkelen heb ik telefonisch gesproken, was aangenaam.
Komende zaterdag ga ik naar Roermond, alwaar broerlief z'n verjaardag viert.
Daar zal ik menigeen wederzien.
Hieronder een impressie van het Nobelse gebeuren.



p.s. het copywright van de pictures berust bij mijn verslaggeefster uit het Donkere Zuiden.

Groet Ron.

Geen opmerkingen: