dinsdag 11 augustus 2009

De laatste vakantiedagen

breken aan. Langzamerhand keren de eerste reizigers terug op hun oude nest, terwijl anderen iets later nog moeten vertrekken.
En de verhalen zijn natuurlijk om te watertanden.
Zo heb ik mooie foto's uit Frankrijk van mijn Zeeuwse correspondent ontvangen en een begeleidend chatje over lekker eten. Dezelfde Zeeuw berichtte over zussie in Australië
dat alles oke is daar.She is still homesearching.
Wilma ziet Sara over een paar weken. Of wij van de feestelijke partij zijn, weet ik nog niet. We zullen het per ijlbode laten weten.
Een niet zo fijn bericht was de bijdrage van Kitty in het gastenboek. Ge alsnog gecondoleerd.
Buurvrouw verzendt inmiddels haar eerste sms'jes, Baruch pakt weer bijna zijn koffers.
De overbuurman houdt zich opvallend rustig, want bij de volgende balkonscène staat ie op straat.
Zelf ben ik ijverig met het testen van het uithoudingsvermogen van de nieuwe comp.
Joshua oefent vlijtig voor zijn invallersrol in het nieuwe theaterstuk. Inderdaad: niet van de bühne weg te slaan.
Blijven een aantal filmpjes over:

Herinnerd U zich deze nog?



Queens meal:



Kaatje en France:




Tot slot iets wat ik zeer bewonderingswaardig vind:



Groet Ron.

Geen opmerkingen: