donderdag 27 augustus 2009

Ooit

toen ik nog geen 50 was, had ik vele wensen en dingen die ik nog wilde doen in mijn leven. Het lijstje is inmiddels aanmerkelijk ingekort.
Zo zijn de reisdoelen haast allemaal verdwenen. Er is er nog maar ééntje die heel alleen op het briefje staat. Het begint met een A en je moet er een dag voor vliegen. Hopenlijk kan ik voor mijn 60ste het lijstje verproppen.
Dit weekend viert Wilma haar 50ste geboortedag. Veel plezier allemaal daar in het Roermondse, helaas kan ik niet van de partij zijn. Een andere keer wellicht.

Baruch is naar Israël afgereisd en Ely en Jan hebben weer aangemeerd in een Amsterdamse haven na een 4maandse bootreis.
Buurvrouw heeft ons een taartschep kado gedaan. Bijeengespaard van de DE-punten.
Zelf had ik er zo'n 1200, wat een beetje belachelijk afsteekt bij haar 24.000.
De eerste balkonplanten zijn al op en weggemoffeld in een vuilniszak.
Het wordt langzamerhand herfstig.

Hieronder een samenraapsel van binnengekomen post.




Groet Ron.

Geen opmerkingen: