zondag 3 oktober 2010

de herfst

is aangebroken, afgelopen week met nogal wat regen en vandaag met een gouden zonnetje en aangename temperaturen, goed voor een PCHooftwandelingetje.

Dan waren er ook de beroemde "gekkendagen" van het grote warenhuis en welke gekken liepen daar ook rond?...juist en ook nog op de eerste dag.... pfff.

In de super belandde een zak walnoten in mijn karretje en op de markt een kilo mandarijnen in mijn plastic sakkie. Een leuke combo voor op de fruitschaal.
Thuis ging elk kasje open en dicht tijdens de zoektocht naar de notenkraker.
Zonder resultaat. Vrijdag, tijdens een plotseling opkomend Ikea-rondje liepen we er alsnog eentje tegen het lijf.
Liggen er nu twee krakers naast de noten.........Die oude lag gewoon in de bestekla..




Gelukkig zijn in Amerika nu ook weer al mijn series aan een nieuw seizoen begonnen en zodoende hier door mij op mijn "vers van de pers"-manier een dag later al te zien.

Soms duikt een mooi juweeltje op in die vele tv-programma's die ons landje rijk is:





We verheugen ons nu al over het weekend in het vakantiepark over een kleine 2 weken.


Groet Ron

Geen opmerkingen: