dinsdag 22 april 2008

honey who shrunk the clothes?

Langzaam maakt Amsterdam zich op voor Koninginnedag.
De laatste jaren waag ik mij die dag niet zo ver van huis.
Het is haast overal zó druk, dat ik het benauwend vind.
De avond van tevoren kan het gezellig zijn, met allerlei kleine optredens hier en daar.
Maar eerst schijnen we nog een aangenaam weekend tegemoet te gaan, tenminste wat de temperatuur betreft.

Zo langzamerhand maken we ook schoon schip in de kleerkast.
Welke broeken passen nog, welke hemden zijn zijn niet te eng?
Helaas voor mij zijn de meeste broeken schijnbaar gekrompen en de hemden lijken wel
te klein gekocht.

"Honey who shrunk the clothes?"!!

Pfff......dat wordt lijnen.

Inmiddels zijn er bijna 2 kilo af.
In totaal hoop ik op zo'n 10 kilo voor de vakantie.

Duim voor mij, dat het lukt.

Ondertussen een filmpje over Parijs, op dezelfde wijze als het vorige gemaakt.

Groet Ron.


Geen opmerkingen: