maandag 28 april 2008

Zoekplaatje

Ook zo genoten van het fijne weer afgelopen weekend?
Wij wel, alle terrasjes waren natuurlijk overvol en de bleke huidjes kregen het begin van een nieuw kleurtje.
Tussendoor op het internet onderstaande foto gevonden.
Het kiekje is in 1966 genomen, toen zat ik in de 5e klas vd Don Bosco school te Roermond.
Het is een zoekplaatje, maar ik sta er ook op.



Israel bestaat komende dagen 60 jaar. Voorafgaand woonden velen in Midden-Europa, waarvan onderstaand filmpje een weerspiegeling geeft.




Ps, zei ik enkele maanden geleden dat meer dan 100.000 mensen mijn filmpjes op YouTube hebben bekeken, ondertussen zijn we bijna op een kwart miljoen, ofwel 250.000
kijkers. Bij het half miljoen geef ik weer een update.

Fijne Koninginnedag, groet Ron.

Geen opmerkingen: