dinsdag 16 februari 2010

aussienews

overgenomen uit het gastenboek:

"Hallo Ron en Joshua, ben blij dat jouw site bestaat, kijk ik graag naar en kan dan via het gastenboek een berichtje achterlaten. Ben erg lui met het e-mailen naar de familie maar het is hier zo warm en benauwt , verschrikkelijk, al weken iedere nacht z'n 22-25 graden overdag was het eind 30 graden, vandaag voor het eerst z'n 25 gelukkig maar nog steeds benauwt, heel iets anders dan bij jullie. Tamworth was goed maar had wel problemen met die vriendin en de vriendschap is nu behoorlijk verkoeld. Ben vrijwilliger geworden bij een bejaardenhuis hier in de buurt, heb al bingo geroepen en morgen doen wij hand verzorging en nagellakken. Vorige week Maandag en Dinsdag zat ik onder de vogel luizen, in totaal z'n 110, opgelopen op de hoek waar ik sta met mijn cross over sign, ben beniewt whats next. Kijken jullie ook naar de Winter Games, zijn wel mooi. Fijn te lezen dat Loek nu ook op de site kijkt, bij deze voor allen die de site bekijken veel lieve groetjes van Down Under en binnenkort stuur ik iedereen een mailtje, lieve Ron en Joshua alles goed gewenst voor jullie, Sonja."

Fijn om zo'n Australische belevenissen op deze manier mee te mogen maken. A big HUG sis. Ron.

Geen opmerkingen: