maandag 15 februari 2010

na het zuur........

Na al het gezuip en gelal met carnaval wordt het vanzelf weer As-woensdag, zure haring-dag.
Er zijn mensen die een beetje te vroeg ervan gesnoept hebben. Zoals bv de zusjes Muermans in het Heerlense de vorige week al. Me myself, me do not like zure haring. Wel weer met mayonaise erop.
Via de Limburgse tv-stations op het internet ben ik een beetje op de hoogte gebleven van het gedruis in het Zuiden. Het was wel koud en sneeuwerig: "wanneer houdt het een keer op?" verzuchte mijn correspondente uit het Donkere Zuiden.
Enfin na het zuur moeten men weer gewoon over tot de orde van de dag.
Tot en met donderdag hebben we nog steeds het zieke hondje te verzorgen.
Daarna zijn de echte baasjes verantwoordelijk voor de verdere gang van zaken.
Op een fransbulldogforum heb ik gelezen dat er zelfs fysiotherapie voor zo'n ziekteverschijnsel is. Maar hoogstwaarschijnlijk draait het uit op een operatie.
We houden U op de hoogte.

Groet Ron.

Geen opmerkingen: