dinsdag 15 juli 2008

dinsdag

Vrijdagavond waren we op visite bij Richard en Freek, waar wederom onder het genot van een hapje en een drankje, de verhalen over de tafel vlogen. Gezellig was het.
Zaterdag had Baruch zin in een kaartspelletje.
Zondag was het de dertiende dus die sla ik over (er gebeurde ook niks, behalve dat we op verjaardagvisite bij de buren waren) en maandag was het boodschappen en schoonmaken.

Nu, dinsdag, was er het wekelijkse bieb-bezoek en bekijk ik of er genoeg materiaal is om een filmpje samen te stellen. Hierbij gebruik ik niet alles wat er binnen komt. Sommige zijn té cru of te expliciet en dat kan dus niet. Ook zijn er soms filmpjes waarop copyright zit. Het zal niet de eerste keer zijn dat YouTube een filmpje weigert omdat iemand anders claimt dat er beelden van hun in zitten.
Het resultaat:


Verder ben ik in het bezit gekomen van een email van mijn zus in Australië, via een van mijn correspondenten uit het Zuiden. Hartelijk dank hiervoor. Goed te weten dat zij toch redelijk oké door stormachtige tijden laveert. Het is daar nu winter en als zij over een electrische deken schrijft, moet ik mij even in de seizoenen verplaatsen.

De Frankrijkvaarders verblijven inmiddels al in Nancy, wat een wonderbaarlijke stad lijkt te zijn. We zullen eens Googelen.

Bis balt, groet Ron.

Geen opmerkingen: