donderdag 31 juli 2008

dooie mus

Hier in Amsterdam vallen de bijna niet aanwezige mussen virtueel van het dak vanwege de hitte en eten de merels al onze druiven van de struik af om hun dorst te lessen.
Ondertussen loop ik zelf puffend en bezwete natte tissues rondstrooiend door het huis.
De gedachte dat ik niet de enige ben ( hallo Netty) die last heeft van de warmte troost me en waarschijnlijk is het ook zo weer afgelopen en dan kunnen we weer klagen over de regen of iets anders.

12 augustus mag ik mij om 11.00uur melden in het OLVG op afdeling B5 om geholpen te worden aan mijn dikkedarmprobleempje. We moeten er maar op vertrouwen dat het een en ander naar wens verloopt.

Vandaag geen filmpje, de post was een beetje magertjes, doch weer eens een ouderwets verzamelwerkje.



Voorlopig een warme groet, Ron.

Geen opmerkingen: