zondag 3 augustus 2008

Amsterdam canalpride 2008: glitter en schmink

Na mijn geklaag in het vorige stukje lijkt het alsof het ergens gehoord is en meteen gereageerd: nu worden we met z'n allen flink gedouched.
Gisteren tijdens de gaycanalparade, waar wij overigens niet lijfelijk bij aanwezig waren, bleef het nog nét droog. Anders hadden ze het halve miljoen bezoekers zeker niet gehaald en was in plaats van het volk alle schmink uitgelopen.
Normaal gesproken was ik er wel bij geweest, doch ik kon een centje bijverdienen door iemands computer te redden. En mijn partner......., die verzorgde liever ons balkontuintje en legde liever een kaartje met Baruch.
Natuurlijk heb ik wel een aantal snapshots van het hele gebeuren:



Ze zijn met de nieuwe camera genomen van het tv-computerscherm, kwaliteit kon beter, dus heb ik er wat versiering bij gedaan en als je op het luidsprekertje bovenin links klikt, krijg je er nog een swingend muziekje bij.

Groet Ron.

Geen opmerkingen: