woensdag 9 juli 2008

Handig

om dezer dagen een regenjas bij de hand te hebben.
Hoe anders was het een paar weken geleden nog, toen we ergens in andere sferen verkeerden, getuige dit nog niet eerder gepubliceerde filmpje van de gay-parade in Tel Aviv:



Mijn verontschuldigingen voor de mindere kwaliteit, maar mijn eigen camera was stuk, weet U nog?
Inmiddels ben ik er achter dat het oude vehikel op een bepaalde manier toch nog werkt.
Weliswaar doet het weergavescherm het niet en kan ik de datum niet veranderen, maar het neemt nog foto's. Notabene onze doofstomme buurvrouw ontdekte dit. Nu ben ik er eigenlijk niet verbaasd over, want enkele maanden geleden had ze een hele naaimachine ontleed, tot en met het laatste schroefje. Of ze hem weer in elkaar gezet heeft? Zal eens vragen.
Enfin, vanmorgenvroeg maar snel enkele foto's van het balkon genomen, voordat het toestel het weer begeeft.




En we hebben het eerste fruit van onze eigen kweek genuttigd:



een heerlijke zoet smakende vijg. Ondertussen wachten wij nog op de volgende oogst:


Groet Ron.

Geen opmerkingen: