donderdag 3 juli 2008

Wonder

boven wonder is het ons gelukt de woonkamer in één dag te ontdoen van de bruine-kroeg-sfeer en om te toveren tot een hagelwit winterpaleis. Aan onze botten te merken is dit toch meer iets voor de een of andere hulpkracht de volgende keer.
Maar allé het is gedaan en over.
Morgen onderga ik nog een laatste scan, om te zien hoe het met mijn binnenste is gesteld. Over 2 weken weer een keuring, en dan.......?

Morgen (4 juli) viert Suzan weer dat ze zich een jaartje rijker mag voelen. Van harte zus.
Ook Louis in Maastricht doet mee met hetzelfde gebeuren. Vorig jaar regenden we nog weg in Maastricht herinner ik me. Dit jaar blijven we waarschijnlijk thuis, maar wie weet wat het weekend brengt? Het kan zo maar verkeren.

Mien is weer thuis dit het weekend meldt een bron uit het Zuiden mij net per mail.
Ook de Nobeltjes een fijn weekend gewenst.

Verder is er niet zo veel meer te vertellen, dus doe ik er het zwijgen toe.

Groet Ron.

Geen opmerkingen: