maandag 9 juni 2008

dinsdagochtend

het zonnetje schijnt weer en het is zo'n 10 graden kouder dan gisteren.
Maar gisteren was het dan ook extreem warm: zo rond de 40 graden.
Daarom ging het tripje naar de Dode Zee niet door. We bleven in de buurt: naar een strandcafe in Natanya en daarna humus en falafel en een gegrilde spies bij een Turks-Arabisch eettentje in Jaffa. Heerlijk was het en dat om half vier 's-middags.
Thuis eerst iedereen onder de douche en toen het verlate middagdutje.
's-Avonds alleen meloen met kaas gegeten en ik ook een stukje chocoladetaart.......
Op de radio het voetbal geluisterd en toen naar bed.
Dinsdag het regulaire strandrondje en 's-avonds een theater bezocht.
"Driving Miss Daisy" was de moeite alleszins waard. Het verhaal was makkelijk te volgen(de film had ik al eens gezien) en de hoofdrolspeelster was subliem.



Na het toneel lekker thuis gegeten en op tijd naar bed, want de helft van de aanwezigen aan tafel sukkelden langzaam weg naar dromenland.
Woensdagochtend vereerde ik de strandtent met mijn zoveelste bezoek(de zee was zeer woest en niemand mocht ver het water in vandaag)
en de andere twee gingen op koopjesjacht. Benieuwd met wat ze thuis komen.
Groet Ron.

PS de datums boven de berichten zijn de dag dat ik het betreffende bericht begon.

Geen opmerkingen: