woensdag 4 juni 2008

woensdagochtend

toog ik weer strandwaarts, terwijl Joshua en zijn zus dingen geregeld hebben op het gemeentehuis. Na de siesta mochten we Eddy's kookkunsten ervaren en hadden een gezellige avond thuis. Kortom een rustige dag.
Donderdagochtend lag ik weer op mijn favoriete strand, of eigenlijk zat ik.

Na twee hoofdstukken uit mijn meegebrachte spannende literaire thriller (whatever that means) en een grote koffie verkeerd met een flesje water toog ik huiswaarts voor een frisse douche. Klaar voor een bezoek aan diverse overleden familieleden van mijn echtgenoot.
Na het betreffende bezoek waren we te gast bij tante Lucy, een zusje van Joshua's vader, die inmiddels al 81 jaar is.

Zij en haar man genieten van hun oude dag en reizen vaker op en neer naar Los Angeles waar 2 van hun kinderen wonen. Vorig jaar logeerden zij ook een week bij ons in Amsterdam.
's-Avonds besloten een verlate siesta en daarna nog een middernachtelijke wandeling over de boulevard langs het strand de lange dag.
Vandaag is het vrijdagochtend, het begin van het weekend en onze gastheren trakteren on vanavond op een welkomsparty met een flink aantal gasten en een buffet.
Tevens beweegt zich vanmiddag de "gay-parade" door de stad. Of we gaan kijken weet ik nog niet. Eerst naar het strand.
Groet Ron.

Geen opmerkingen: